Wednesday, December 15, 2010

~~Dia Niee......~~




Salam...selamat petang~~mcm nk berucap pulak!! hahaha...( dulik ape!) Arini rase happy + bahagia sgt2...nk tau x kenapa??? erm...sebab my friend dapat further study kat uitm segamat!!!!!!!!!!!! yeeaaaahhhh~~~yipppy~~~yeeehhaaa~~~ ( errrrrr, kenapa aku lak terlebih excited nih!! ayooooo) hehehe..entah2 tuan punye diri pun x cam aku...ape daaa...ah, x kisah la...die x excited tp aku over excited bg pihak die...kikiki. Blh kn ita??! ^_^ Okay...cte aku adela tntang die ni..iaitu Cik Masyitah Bte Masoud..~~~kenapa dgn die?? kenapa? kenapa? huhuhu....

Ktorang kenal dr sekolah teknik lg~~thats mean mase umur kami ni bru 16 tahun ( remaja lg tau)...1 dorm dr form 4 smpai laaa form 5..mula2 dlu ktorg agk x sebulu beb!!! hoho, suspen je kan...tu mula2..tp ble da jd geng, mcm2 benda gile kitorg buaatt...kau memg gila!! haha...N kerja gila ktorg still berjalan sehingga ke hari ni wlupun msing2 duduk berbatu2... u are the greatest fren i ever had!! LuV u soooooo much...

Kami ni agak nakal...atau istilah di teknik dulu~~teging~~haha. sape ingt?? ex_smttp, 4 sure korg ingt!!! form 4 tu baik je~maklumlah junior lg! senior2 asyik nk pndang slack je..x puas ati la konon2....naik je form 5, memasing tanduk da keluar tinggi melangit...hehehe. Benda yg paling aku ingt sampai skrg...FLY (istilah di asrama) besama budak ni la!! Memg kamikaze...time SPM lak tu!! klu fly sekali dua x pe..ni 4 kali..wakakaka..ktorg sbenanya nk genap kn 5, tp kantoi sudaaaa mlm last tuh!! (spoil gle). Kantoi disebabkn terdapat segelintir pihak yg jeles dgn pencapaian kami!! hahaha...Pihak tersebut telah memaklumkan kpd warden asrama~~hampeh nye budak! tp biasa laaa, sape nk ngaku kan lau da buat...( tp aku tau siapa dia, peace babe!) fly kali pertama, 4 org je...tu pun sebab kebulur deh tgh mlm tu...siap minx permission pak guard lg tau! baik betol kan? hahaha...tp yg last skali tu la memori ktorg...fly pling besar sekali..melibatkan gurl + boy = gabungan budak vokasional + budak teknik..!!! yeah~~korg memg rock!! fly masa ni, memasing berpartner...rase save gituuu~~gedix lak~~! DanGa Bay, memOri terinDah 2006~~

Okay, berbalik pd cik ieta ni kn......walau jauh ke dekat ke, aku akan cri die n die akan cri aku...masalah @ berita2 sensasi atau gembira mesti kitorg kongsi same2...hehehehe...da mcm adk beradik angkat pun ade..=).
Yg pasti..wa syg die ketat2!! hohoho..if org sakit kan ati die, aku pun sakit woooo...uhuk2.....so sayangi la rakan2 anda. (pesanan penaja)~ ^_^ AnywaY coNgratulation My dear!!!!! hug n kisses.....Insyaallah kte same2 habis study nanti...Kuatkan semangt n siapkan diri...selamat menempuh alam campus!!!