Sunday, April 24, 2011

~KawasaN LaranGan~

Assalammualaikum....Gud Morning! Tajuk entry hari ini kawasan larangan..dekat mane tuu? Kawasan larangan yang di maksdukan saya mestila Asrama Perempuan. Ni kawasan larangan bagi lelaki kan? betul x?? Okay, Semalam akhirnya jadi juga dekat aku. Memang wakena beb! selama ni kalau ada lelaki masuk aku xde dekat bilik. Biasanya kelas la kan... kdg2 ade dlm bilik tp da tau laki masuk xde la aku dok gatal nak kua bilik selagi x terdesak....

Sape expect lelaki masuk pkul 10 lbh n MALAM okay kejadian ini....Time tu saya ni baru je balik dari toilet, baru lepas basuh cawan, cuci muka semua la siap2 nak tido da ni. So, Ontheway nak ke bilik tiba2 ade orang sedang naik tangga, 2 lelaki n seorang wanita. Dia ialah ayahanda n bonda...sorang lagi x dapat dikenal pasti senang cita x kenal. Walawei, malu kot!! Floor bawah tolong la bagi signal if ade lelaki masuk...Memang x se seksi mana pun. Tp seksi la juga dengan towel n t-shirt lengan pendek. Cepat2 aku sembunyi belakang tembok even tembok dgn tangga tu sejengkal saja.Nasib la slim kan, boleh jugak menyorok. Bonda nasib baik paham...sempat dia ckp sorry...and what should i said?? no words! diam jela macam ayam berak kapur.

Kenapa x masuk siang2 hari....erm..nak masuk malam pun boleh. Tapi bagi la signal, inform la macam biasa..."lelaki masuk" xla aku keluar...Mybe budak-budak floor bawah pun x perasan kan ade lelaki masuk. Tu yang senyap je masing2....Hope benda ni x berulang lagi...warga-warga blok, sila la amek berat..amek perhatian. Buat nya yang lalu tu cuma pakai baju spageti n short pants kan lagi haru jadinya... Tapi yang pakai singlet n short pants keluar bilik tu memang cari pasal la kan..Nak keluar bilik tutup2 la skit kan. Dlam blik nak seksi macam mana bagai pun xde orang kesah. Tu pun kalau dapat roomate yang sama pesen la. Cuba kalau dapat roomate yang bertudung litup, berjubah sentiasa n berpudah lagi...kan segan! Aduhai....

OhMissWhatEver__said : Yes! dekat blok da ade mesin basuh baru....huahuahau....Da nak abes sem baru dapat kan...xpela, rezeki untuk budak baru sem depan...

2 comments

April 25, 2011 at 8:25 AM

waaa aku pun pena masuk asrama pepuan..
awek suroh..hntr asignment tgh2 mlm haha
dy takut hak3..terasa arr =)hihi

April 27, 2011 at 11:32 AM

hahaha....wah2. Nakal ye! nasib x kantol kan.

Post a Comment