Saturday, April 16, 2011

~Padan Muka aku~

Assalammualaikum...Hye! Today, i got nothing to do.. so ape kata kite merepek. Owh, malam ni ade dinner dekat NouveLLe Hotel... yUmmy! Tibe2 teringat cite tentang die.. eh! bukan..tentang saya laa.. Benda ni jadi dalam bulan 2 macm tu la. Time tu kitorang nak test pertama BIo ..saya ni memang lemah sikit pasal Bio-Bio ni. Huahuahua.sebab saintifik bebeno! *reason untuk yang malas membaca* Okay i proceed, nak dijadikan cerita kitorang test malam. Almaklum la, saya ni x boleh study last minute. Short-term memory lost kot.

Erm, tu la kan.. da la baca last minute. Than baca note pun x masuk la. Minggu tu semua nak test. Mane x pening kepala den nih. Malam exam pun tibe. Exam pukul 8 pm ni, sempat lagi bergurau..amek gambar... Pastu masuk class. Da dapat kertas..amek kau! ternganga aku di buek nya. Essay kot!! Argghh..ape aku nak bantai, ape yang aku nak tibai..ape yang nak digoreng ni wei...mak toloonggg! Lama gak aku termenung..aku tengok aja, aja tengok aku sambil angkat2 bahu..Memang de boom kan. Dr. kata soalan struktur..aku ingt kan isi tempat kosng n what so ever la kan...huhuhu. Memang kosong otak aku masa tu. Semuanya ade 7 soalan. Tujuh2 tu aku main bantai je, salah satu soalan ni mintak lukis gambar rajah ecosystem atau carbon cycle.. x ingt la. Yang pnting die suwo kitorang wat gambar rajah. Ni entah ape2 la aku bg..bia pening Dr yang check tu. Sape swo gatal minx gambar rajah...

Alhamdulillah...minggu test, di harungi dgn jayanya. So secara keselurahannya test ari tu subjek lain smuanya okay above eighty smthing. except Bio...Okay, untuk test 1 Bio saya hanya dapat 53%sahaja. gred C tau x! Paling rendah antara subjek lain..sedey x? x sangat la..sebab baru test satu kan....tp risau tu adalah...U know what? sebab i x expect soalan die macam tu...critical thingking punya question... 4 the second test, alhamdulillah i dapat 70 % untuk Bio.Okay ape dapat gred B+ nilai mata gred 3.500 .huhu, hebat ke? x la..biasa je.. saya percaya pada usaha, doa dan tawakal..insyaallah kita mampu capai apa yang kita nak..

Malam exam.....

OhMissWhatEver__said : Kesimpulannya...jangan study last minit..huhuhu. Ni peringatan untuk diri sendiri. So, makeup your mind...! peace..luv u all..^_^

1 comment

April 23, 2011 at 6:49 PM

slm knl cewek cantik by mas nur andela di radio mjbs fm aceh utara hp 085310641972

Post a Comment