Monday, July 11, 2011

~TripLe~

Assalammualaikum...

Hello ladies and gentleman.... triple mean three people. Haha, suka-suka hati aku jew kan. Xpe, xpe... aku update entry ciput yang x berapa nak ciput ni. Dan one shoot gambar. Sebab? khas untuk bestie aku yang nak sangat tengok gambar ini.. Maklumlah da berkurun ala-ala zaman mesolitik konon nya kitorang ni tak berjumpa. Nak tengok gambar budak ni yang dulu nya kecik saja..sikalang..? da dua tahun meyh.. Coming soon dapat baby lagi. Hehe. Congrate yayang.. SHasHa n beloved husband. Next time jumpa da berempat pulak. Jom zassss... =P

Happy family...care n love.

Ini la dia... lama aku tak jumpa mereka dan keluarga mereka. Bila jumpa diorang satu keluarga memang peluk ciom gomol tu da biasa la. Family sha ni pun da kenal dengan family aku dan kenal myfir juga. Diorang baik sangat. Dulu asal aku datang, memang langkah kanan. Sebab dapat buah quini n pelam. Sedap tau..! Before aku pindah memang kerap aku datang jumpa sha ni. Angkut sekali myfir tu. Sebab? Aku tahu aku susah nak jumpa dia lagi lepas ni. So sedeyh... 

The best moment, aku n myfir hadiah kan hamper baby untuk Sha. Hari kejadian, aku tak ingat. Yang pasti masa tu myfir baru lepas gaji.  Tempat shooping ialah  Bp Mall. Waktu x ingat juga, yang penting malam lepas maghrib. Hari yang sama juga kantol dengan kerani ofis tempat aku LI. Diorang nampak aku dan dia dekat mall. Macam mana kantol.? Yang tu aku tak mampu untuk menjawab. Kuasa Allah. Baru masuk pintu bp mall tu da kantol. Banyak-banyak pintu entrance situ juga dia nak keluar. Situ jugak aku n myfir masuk. Memang bera gila muka aku. Macam tertelan batu kapur rasanya. Jadi.? tiada lagi rahsia.. hehe. Okies that's all. Kalau aku cerita tentang kantol ni memang panjang. Ada lagi part sebelum kantol. Jadi aku buat shortcut je ye.

OhMissWhatEver__said :  Take a gud care dear...! Hopefully happy ever after. Send my regards to afiq n ur family....

3 comments

Anonymous
July 11, 2011 at 11:37 PM

Congrate sHa.. nice entry. Teruskan usaha. saya akan jadi ur loyal readers. =)

Anonymous
July 12, 2011 at 12:44 AM

My fir masyitah ke nama dye... huhuhu...

July 12, 2011 at 12:28 PM

Anonymous 1 : thanks for u support.. ^_^

Anonymous 2 : huhuu...ouh da tentu la tidak. Kalau masyitah i akan letak my masy. =)

p/s : anonymous it's better if u mention ur name.. tq.

Post a Comment