Monday, February 21, 2011

~Yeah-Yeah KonVo~

Assalammualaikum W.B.T.....Becerita tentang majlis konvokesyen yang bakal berlangsung bulan depan....iaitu jatuh pada 26-27 March 2011....3 tahun wa belajar amik diploma, tapi rasenya dapat naik pentas amik skrol x sampai 5 minit kot.....huhuhuhu...berbaloi x agak2 ekh?? woi2 mestila berbaloi-baloi dol...ingat senang ke heh nk abis kan 3 atau 2 tahun tu??  amik sijil..amik diploma...lau boleh berjanggut agak2 la kan mesti da panjang paras pinggang kan2?? hahahaha... tapi kadang-kadang pelik deh makcik ni memikirkan...mengapakah ade yang x mau pergi majlis konvo sendiri?? errrr....kelu sat...cube kalau awek ke, balak ke yang konvo....die sebuk bukan main lagi yew...pernah gak interview somebody nih (maklumat ditapis....^_^) kenapa la kau ni x nk pergi konvo sendiri...alasannya jauh...okay fine...tp time awek konvo kat kedah lu pergi pulak...! pada hal kau duduk johor kot...sejak bila kedah dgn johor duduk sebelah2 ni? errr...peta malaysia berubah kew?? asal aku x tau! huahuahau.....ish2....katenye, mestila pergi...nk bg bear beso2 pada awek... nk kasi bunga berjambak2... adeh2....kau ni memang pakwe terbaeek la seyh..mithali gitu....tu laa bila perempuan menjadi keutamaan...smuanya tunggang terbalik...sama juga dgn perempuan bila lelaki jd prioriti...abes laa...membe smua entah ke mane entah...ke parit kot...haha...ish2....eh, lantak p la kan...not my business...^_^

Okay, cite pasal nak konvo ni kan....peh...gilek lame tunggu..10 bulan tunggu baru dapat berita nak konvo tp surat konvo x sampai2 lagi.. ..wa da selamat sambung study da tau...semesta 2 da ni...hilang sudaa mood konvo! ermmm....sedeyh2...penting ke konvo? bermakna dok majlis tuu bagi sy....huhuhuu...nak tunggu konvo degree 3 tahun lagi wei...lama tau x..even org cakap..ala konvo dIp je..degree kan ade.. woi, cube kau dekat tempat aku...mesti kau lebih excited dari aku!! hahahaha...so, jgn cakap ikut sodap je kay... So...erm...time tu da la kitorang xde cuti...memang terang tang tang la kitorang skip class...huhuhu...sorry ye, kami semua terpaksa...yang memusingkan otak kami semua ni....tarikh2 untuk majlis tersebut....kenapa 23-hari rabu amik jubah than rehearsal, tup-tup ari khamis n jumaat tu ade gab...majlis nye ari sabtu n ahad?? ingat U ni bapak aku punye ke ikut suke nak cuti dekat seminggu??? huhuhu....tulun2...pertimbangkan semula tarikh tersebut bagi pihak kami yang sedang belajar n bekerja....lagi satu..musykil laa...sebelum2 ni majlis dia akan jalankan ikut batch..tapi asal tibe-tibe tahun aku, dia buat by jabatan?? x puas ati kooooottt!! protes ni.....huh!

Ermmmm..okay da penat jadi tukang karut...hihihi..so, kepada awak2 semua ni if xde pape aktiviti atau xde pape hal sila-sila la datang majlis konvo saya nanti yew, saya jamin macam-macam ade dekat citu nanti. Majlis saya tu diadakan ..dekat.dekat.dekat Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam, Selangor Darul Ehsan heeeeeheeeeheee..kenapa? kenapa?? jauh yew..?? xpe la..sy paham (merajuk!!) kahkahkah...aku merajuK?? lawak jew...if boleh datang...datang tau...! jgn lupa tuu...awak-awak semua datang bawak bunga, ke bear ke atau pape je la...sy terima je...sy sgt fleksible, x kisah pun.! x kesah la rupe bunga tu macam mane...bunga hidup ke...bunga kertas ke...kecik ke besar ke i'm okay saja....lagi satu, jangan lupa bawak camera tau...x kesah la compaq camera ke tp kalau dslr ade lagi best...jgn lupa bawak heh..nanti boleh snap picture saya manyak-manyak, saya suka tuh main posing-posing. time tu mak glamour taw..! *sumpah gedik* hihihi...sebagai ganjaran nye nanti saya nyanyikan lagu untuk awak-awak semua....hahaha...plih je nak lagu ape?? errr...eh..ni sape konvo ni?? aku kan....jadi saya nyanyikan lagu poLiteknik jela heh...sesuai dengan tema majlis Konvokesyen Politeknik.....hihihiihi...... 

OhMissWhatEver__said : serius da puas mengarut....kira untung aku mengarut dari ter-carut okay....huhuhuhu...guys! nanti kite jumpe ye...rindu korang...errr...tapi ade ke patut diorang plan nk main galah panjang pakai baju konvo! Buang tebiat ni masing-masing....~peace bebeh~

5 comments

February 22, 2011 at 1:32 PM

ak pun protes!! da la mase x strategik.
lagi satu ikut jabatan... xdapat ak nk jumpe ehem... cis!! tensyen la konvo taun nih... benci tol
em: yg sal men pkai bju konvo tuh.. mestila.. da la kite byr mhal, 200 kot.. ape salahnuye kite sunekan sebaiknyer!! hahaah

February 22, 2011 at 7:02 PM

hehehe...26 nih gua "konvo" acare menembak kat Bukit Cherakah lorrr

February 22, 2011 at 8:48 PM

btl r yunk...rase nk maki je poli 2...wlaupon da konvo tp sakit 2 ad r.....utk Cdie r kn..msti di tgh maki hamun kalu tau sal ni...da r die keje x tntu mase....

February 22, 2011 at 9:07 PM

agak arrr..nak je aku tendang tendang org yg arrange jadual tu weih!!!! seday kot!!!~~ urrrgh!!!!

February 22, 2011 at 9:25 PM

Syida : betol2....jangan la kedek sangt kan, kita bayar rm 200 tuuu..ingt bayar pakai daun ke! huahuahua...main je nanti!! ^_^ apa daa... x dapat nk jeling2 budak jabatan lain kan syida kan???! hihihi....

ekiey : jom kite hantar memorendum!! hahaha...ape la, mase x kene seyh buat..x pk ke kite yang tengah blajar n keje...yg msuk final nnti kite bukan diorg...yg kerja kite jugak...yg kene ptong gaji bukan diorang kn??!

Mella : jom kite tendang beramai2....sedey!!! uwaaa....

Post a Comment