Sunday, August 7, 2011

Contest Blog Aku Kene Gigit by Coklateyes

Assalammualaikum....

Hello peeps! Cik Innanie telah mengingatkan aiNa tentang contest yang dia anjurkan. I lupa lah. So, tanpa membuang masa i pun join la. (^_^)

Klik banner dan jom kita ramai-ramai join contest ini...

Due Date : 15 Ogos 2011

" Saya Suka Geget Blog Hanya Dari Mata kerana...." blog itu berwarna cokelat. Okay, saya sangat fanatik dengan coklat. Blog coklat itu, bikin air liur bisa cair kerana aku bagai berada di alam cokelat Cadbury. Banyak entry yang dapat menambahkan ilmu pengetahuan. Blog yang simple, kreatif  dan paling penting, cepat loading..! Selamat maju Jaya Innanie.


DoNe...! aiNa tag :

OhMissWhatEver__said : Come n join us. Untung badan dapat barang BodyShop tau...! (^_^).

6 comments

August 7, 2011 at 11:31 PM

thnks for the tag ! insyaallah pika join ;')

August 7, 2011 at 11:46 PM

yeah.! ur welcome dear..sila2 lah join. (^_^) hehe..

August 8, 2011 at 1:31 AM

wiieeee :P *taktau nak komen pe actulli tp nsa gak komen * -.-'

August 8, 2011 at 6:34 AM

hahaha...nsa drop tapak kaki kat komen ni pun blh syg. (^_^)

August 16, 2011 at 9:05 PM

time kasih sebab join contest saya, jangan lupa check nama dan url awak kat latest entry saya. Insya-allah malam ni saya semak semua entry dan ALL THE BEST!!!

salam sayang dari
Innanie Ariffin

August 18, 2011 at 6:45 AM

welcome innanie.~! okay2 i will. thanks for ur information.

Post a Comment